Sunday, March 25, 2007

木曜日のMidterm

木曜日のしけんは とても ながいと おもいます。しけんが 七ページ(pages)ある、いちじかんはんでしたから、わたしは didn't get a chance to finish it! We definitely weren't given enough time to finish all seven pages. As a result, I had just started my composition when time was over! Nor did I get a chance to look over my answers for the previous parts! I remember our final last semester was just as long and it was 3hours! 大変ですね。I don't feel confident about how i did...I hope that the professors consider this next time when they give us another test or even the final!!

How does everyone else feel about our midterm?
Am I the only one that thinks we should have been given more time to check our answers and finish everything up???

3 comments:

yukki said...

しけんはながかったですか。うーん、つぎのしけんをつくる時、ちょっとかんがえなければなりませんね。いけんをどうもありがとうございました。

クラスメートのリさんもしけんについてブログに書きましたよ。ぜひ読んでください。

Charmaine said...

バーディーさん、

はじめまして、どうぞよろしく!
はい、カリブはとてもよかったですね。私は三人のいい友だちと行きました。カリブはあつくて、うみがたくさんあるきれいなところですよ。ふねで一日ぐらいかかりました。ふねの中でおいしい食べものをたくさん食べて、いろいろなショーを見ました。すごくたのしかったですよ!私ももう一ど行きたいです!

And how you feel abt the midterm, 私はそうだと思います。ちょっとたいへんですね :S

jiy0ung2 said...

こんいちは! わたしは ベク です。しけんはとてもむずかしかったですよ!わたしもじかんがないからしけんをおわることがだきませんでした。ざんえんですね~すぎしけんにがんばります!